23 października 2014

Uczcimy tę ciszę wiekopomnym milczeniem...

Tęskniliście?  Ja bardzo :<

Miałam straszny zastój, przeraźliwy zastój i problemy ze skleceniem chociażby jednego zdania, ale powracam z nowymi siłami, pomysłami i totalną psychozą. Już niedługo - dosłownie na dniach -  COŚ tu się ukaże, choć nie wiem czy pisanie "coś" drukowanymi literami nie jest przejawem nadgorliwości i naiwności. Owy cosiek będzie (oczywiście) fikiem do mojej ulubionej "chińskiej bajeczki", One Piece. ♥

Wypatrujcie~!

2 komentarze:

  1. a już się zastanawiałam gdzie zniknęłaś! mniejsza z tym, dobrze że już jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie trochę minie zanim je zrobię (poza tym, tak bardzo nie chce mi się robić temu wszystkiemu zdjęcia) - no ale, jak już obiecałam sobie to, to zrobię. nie ma zmiłuj.

    e tam głupio ;> autor opowiadań to nie maszyna do pisania, może pisać kiedy chce i jak chce. tak więc, jak się mówi, take your time, nie spiesz się! :)

    OdpowiedzUsuń