5 grudnia 2013

Mobile Suit Gundam OO




My Happiness
Autor: Katou Setsuko (Shiro Note)
Tłumaczenie angielskie: Arigatomina
Raw: Bard
Tłumaczenie polskie: Kanako
Korekta: Kanako
Edycja: Kanako
Ograniczenie wiekowe: +16
Gatunek: shounen-ai
Para: Allelujah/Hallelujah Haptism x Lockon Stratos (Neil Dylandy)
pobierz
 
 





Wag Tail
Autor: Katou Setsuko (Shiro Note)
Tłumaczenie angielskie: Arigatomina
Raw: Bard
Tłumaczenie polskie: Kanako
Korekta: Kanako
Edycja: Kanako
Ograniczenie wiekowe: +18
Gatunek: yaoi
Para: Allelujah Haptism x Lockon Stratos (Neil Dylandy)
pobierz 




  
Hasłem jest nazwisko pilota Gundama zakwestionowanego przez Vedę, który jako pierwszy pojawił się w serii GOO.


Wczoraj w pośpiechu dokonywałam aktualizacji, stąd post był taki „suchy” i pozbawiony jakiekolwiek odautorskiej przemowy, którą zaserwuje wam teraz w ramach chwilowego spokoju. Nie, nie trzeba tego czytać spokojnie. Można się ewakuować, to nie uratuje wam życie, ani w żaden sposób nie umili weekendu, który znów spędzę poza domem. Uroki posiadania życia zawsze uaktywniają się wtedy, kiedy mam ochotę poleżeć pod ciepłą kołdrą do późna @_@
Ale do rzeczy!
Postanowiłam „poszerzyć” działalności tego bloga i podzielić się ze wszystkimi, którzy czasem tu wpadają mają fascynacją, trwającą — aż! — cztery miesięcy. Nie miałam ochoty bawić się w grupy skanlacyjne, bo to zobowiązuję, a że „fabryka” jest moim prywatnym śmietnikiem, stwierdziłam, że dobrze byłoby zaprzyjaźnić się trochę bliżej z angielskim i przedstawić wam dj z GOO i — zaznaczam! — tylko i wyłącznie z tej serii, jako że nie spotkałam się, aby ktokolwiek zajmował się tym tytułem, a jego po prostu loffciam i szmutam, że cieszy się taką małą popularnością. No weźcie, obejrzycie, to tylko 50 odcinków dobrej animacji i fabularnej zajebistości (gejoza też się tam szerzy, w ramach ścisłości).
Także nowe oznakowanie przy tytułach ozdobione wielką literką „d” oznaczenie, jak zdążyliście już pewnie zauważyć, doujinshi. Dziś albo najpóźniej w niedziele albo ewentualnie w poniedziałek postaram się stworzyć odrębną zakładkę.
A teraz — miłość, tęczę i geje. Trzymajcie się cieplutko. Coraz zimniej na dworze. Zima zbliża się do nas zamaszystym krokiem ♥

12 komentarzy:

  1. przynajmniej teraz w święta mogę sobie nadrobić-- a nie, nie mogę. SESJA SIĘ ZBLIŻA ; ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda, choć niestety w tym roku pewnie nie będę mieć wakacji - praca i praktyki studenckie ; ;
      to straszne.

      Usuń
    2. dasz radę!!! :D
      ja za to już stara babcia jestem, czas się ustatkować i zapomnieć o głupotach.

      Usuń
    3. o to prawda, ale codzienne spoglądanie na dowód/legitymację studencką mi to uniemożliwia :c

      Usuń
    4. zawsze chciałoby się być pięknym i młodym ; ;

      Usuń
    5. oj tam oj tam :)



      ///o boże bałwanki o boże płatki sniegu o boże doujinshi z gundama 00
      MOGĘ TU ZAMIESZKAĆ? PROSZĘPROSZĘPROSZĘPROSZĘPROSZĘPROSZĘ

      Usuń
    6. DZIĘKUJĘ!!!!! OBIECUJĘ ŻE SIĘ NIMI DOBRZE ZAJMĘ I ŻE NIE BĘDĄ SIĘ NUDZIĆ!!! :D

      Usuń
    7. TYLKO ŻE JUTRO I W NIEDZIELĘ NIE MA MNIE NIEMALŻE CAŁY DZIEŃ, BOWIEM WYBIERAM SIĘ NA PA!CON ;D
      ale jak tylko wrócę to nadrobię swoje zaległości

      Usuń
    8. też jestem o tym przekonana! :) - to tylko dwa krótkie dni, to nie tak wcale dużo!

      Usuń
  2. Szmutnam, bo nie znam Gundamów ;w; Leżą sobie wciąż na liście "do obejrzenia jak będzie czas".

    OdpowiedzUsuń