10 lipca 2013

Pieces


  „Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach.”


1). Był pogrążony w spokojnym, głębokim śnie. Lekko uchylone, sine wargi zostawiły na szkle delikatne smugi. Skóra biała, prawie przezroczysta, przywodziła na myśli upiora rodem z horrorów.
Zoro podszedł jeszcze kilka kroków, aby się lepiej przyjrzeć. Zauważył, że do ciała obiektu kradzieży przypięto tysiące cieńszych i grubszych rurek, podprowadzonych do elektrycznych urządzeń ułożonych w równym rzędzie po obu stronach ścian, nad którymi wisiały lustra. Roronoa nie potrafił zrozumieć pokrętnej logiki szalonych naukowców, dlatego też nawet nie zastanawiał się nad przeznaczeniem urządzeń.
Purototaipuzero[1], przeczytał w myślach napis wyryty na drewnianym statywie w japońskim alfabecie katakanie.
— Nie widzę twojego odbicia w lustrze.
Miękki głos, przesączony rosyjskim akcentem odbił się od ścian atrium. Włamywacz zadrżał, wlepiając ni to czarne, ni to ciemnozielone oczy w twarz swojego celu, który nagle odzyskał przytomność, a nawet otworzył oczy.
— Uznajmy, że jestem wybrykiem twojej wyobraźni — odpowiedział z nutą niepewności w głosie.
— Przyszedłeś mnie ukraść? — zaciekawił się prototyp.
Głos rekonstrukcji był tak prawdziwy, tak bardzo ludzki, że Zoro musiał znów spojrzeć na androida, aby udowodnić samemu sobie, że rozmawia z nim urządzenie, któremu nadano tchnienie życia.
— Jeśli powiem, że tak, to co wtedy?
— Ucieszę się — zapewnił, ale przez jego twarz nie przeszedł ani cień uśmiechu. – Lepsze to, niż być atrakcją turystyczną dla naukowców — zapewnił.
Gdy Zoro wyciągał swój sprzęt, aby usunąć zabezpieczenia, android zacisnął palce na jego ramieniu.
— Nie dotykaj mnie! – Jak oparzony odtrącił rękę obcego i stanął w bezpiecznej odległości.
— Chciałbym cię o coś prosić – szepnął prototyp. — Mógłbyś nadać mi imię?
— Jesteś japońską zabaweczką — prychnął pod nosem — eksportowaną do Rosji. Nie potrzebujesz imienia — dodał, jakby to było jasne jak słońce.
W niebieskich oczach maszyny pojawiło się coś na kształt bólu.
Zoro syknął niezadowolony pod nosem. Wyglądał zupełnie jak ON.
— Sanji — mruknął niechętnie, rozkładając sprzęt. — Będziesz nazywać się Sanji.
Android parsknął, co mogło zakrawać o chichot. Zoro oderwał się od swojej pracy i znów na niego spojrzał, mrużąc oczy.
Było pięć minut po północy.

[1] Po prostu „prototyp zero”.




Ficzek, który nigdy nie powinien powstać. Ficzek, który mocno opiera się na burdelu w mojej głowie i na tym, co kiedyś pisałam, gdy byłam młoda.  Więc chyba mogę nazwać to „crossoverem”.
ZoSana zazwyczaj nie tykam, ale chciałam zrobić tym bohaterom analizę psychozy, więc pomacałam.
Jak tam wakacje?

41 komentarzy:

  1. ogeeej nie wiedziałam ;_; czujem się zaszczycona ja pieprzę ;-; ♥

    uwoh. moze kiedys.

    nadrób ♥

    .... ZOSAN!? :O a przeciez mowilas ze sie tego nie tykasz weeehee cieszem mordem *-*

    sanji android... ja pierdole kanako co ty masz za koszmosz w glowie? 8D ale podoba mi sie fchuja *-* zalatuje psychodelką lekka. licze na dzikie szekszy ♥ uwoh zoro ejst taki menski i dosadny. jaram sie jak ruska dziwka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszt ;-; wzruchałam siem

      pracuj gambaree i te sprawy ♥

      nie spieprzysz @_@ bedem czymac kciuki bo kiedys wyznawalam zorosanjizm XD ogeeej zosankii ♥

      XD to pisz pis zjestem ciekawa jaka galaktyka z tego wyjdzie ♥

      Usuń
    2. nope xD

      bedem @w@ a bo zosan to taka wydaje mi sie ikona OP. kanon i te sprawy

      Usuń
    3. XD ♥

      ano. ewentualnie kłocą sie fani zosana pomiędzy zoluffy a sanluffy 8D i jest jakis dziki kosmos. jakby nie mogli zrobic trojkata hyhy

      Usuń
    4. a no tak xD ja tam jest wierna kid x law i chuj ♥
      ace`a mozna łączyć z każdym tak naprawdę i będzie zajebiście c:

      Usuń
    5. taq. Kid ;__________; jesu jaram się nim ♥ uwielbiam go ♥ chce jakies dobre kid x law ;-; napisz mi! D:

      oj tam oj tam xD i tak Marco x Ace jest u mnie na pierwszym miejscu ;_;
      z kim w zyciu byś nie połączyła Ace`a? 8D

      Usuń
    6. nie spierdolisz ;-; napisz miiiiiiii
      jak ja nie zjebalam marco x ace to ty tez nie zjebeisz ;-; *pompony*

      uwooo, wole chyba jednak zosan 8D


      teacha to kurwa trzeba pod kosiarke wpierdolic a nie .-. nienawidze szmaty
      a ja lubie luffyxace. w koncu napisalam o nich nawet ficka XD ale tam tez bardziej pod brothersfrendship to podchodzi
      DDDDDDDDDDDD: wybralas same osoby z ktorymi bym nie napisala w zyciu ficka. creepy ;-;

      Usuń
    7. chce kid x law D:

      dla mnie też xD bo jak isc tym trafem to penis moze mu sie rozciagac i grubieć wiec kurwa moze byc seme wszystkich 8D

      oz faak, zli ludzie ;_;

      Usuń
    8. dobrze pisz pisz czymam kciuki

      no dokladnie XD ciocia Black wie najlepiej ze luffy to hard seme lolz XD poza tym skoro sie rozciaga to z dupa musi byc to smao. nikt go by nie umial zaspokoic xD

      shingeki ryje gorzej

      Usuń
    9. mu wystarczy miecho xD jest aseksualny co sie spodziewac 8D

      ja tam go uwielbiam xD moj kosmos dobrze rpzyjmuje ich kosmos ♥

      Usuń
    10. zgadzam sie xD

      .. rzeź...? to jest rzeź? .-.' cholera to chyba jestem jakaś dziwna bo nie uwazam tego za to. jest nawet za malo brutalne jak dla mnie. manga lepsza

      Usuń
    11. kurwa i co jeszcze? XD zią nie mam czasu muszę pisać z basugeja ;-;

      chyba że tak 8D jak nie czytalas / ogladalas claymore to polecam.

      manga shingeki jeszt zajebista ;-; uwielbiam takie twarde, mesnkie kreski ;-;

      Usuń
    12. ignorujęęę

      D: oh slodki jesu, to nadrabiaj dziubek, nadrabiaj!

      no takie są zajebiste ♥ lubie wszystkie ktore sie wyrozniaja hyhy ♥ dlatego OP pokochałam od razu 8D

      Usuń
    13. jestem grzeczna! D:

      uwo to szuper ♥ pojebana manga xD

      ja te z wolałam, teraz jest jakas taka.. no to juz nie jest stare OP i czasami jest rozmazana i za czarna ;_;

      Usuń
  2. Jakaś taka melancholia tknęła mnie po przeczytaniu tego ficzka, naprawdę. Ale to będzie kontynuowane, tak? TAK?
    Podejmuję się Twojego wyzwania. Ogarnę swoje matołostwo w sprawie One Piecie. Tak myślę. Chyba. Raczej. xD
    "w japońskim alfabecie karakanie" -> specjalistą (jeszcze) nie jestem, ale pewnie chodziło o "katakanę"? :)
    "otworzył oczy.." -> kropa za dużo! albo za mało, zależy od punktu widzenia.
    "pod nosem — eksportowaną" -> kropa po nosie, "Eksportowaną" z wielkiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, gdy zaczęłam go produkować, serio. Miałam nawet łezkę w oczku i nawet chciałam się uzbroić w chusteczki, ale żadnej pod ręką nie było >.<
      Tak, nie ma "koniec" na końcu to znaczy, ze cd nastąpi XD
      I jak zwykle - senkju ♥

      Usuń
    2. No to trzeba było się w nie uzbroić przed pisaniem! Znaczy widziałam to "W" w etykietach, ale tak chciałam się upewnić, czy aby na pewno nie robisz mi jakiegoś brzydkiego psikusa! Z "Dyktatorem" tak zrobiłaś! *wyrzuty, wyrzuty*
      Spoko-Maroko. :)

      Usuń
    3. Nie robię pisukusa. Jeszcze nie czas na nie XD Nie strój mi wyrzutów, to było tak daaaaaaaawno, teraz jestem starsza! XD

      Usuń
    4. To, że starsza, nie znaczy, że mądrzejsza <-- prawda ludowa mojego taty! XD
      A wyrzuty będą, oj, będą!

      Usuń
    5. Haaappy jesteś okropna. Zepsułaś mi iluzje, że może jednak, a tak się starałam być mądrzejsza! XD
      Buuum~! XD

      Usuń
  3. Zaginiona siostro, gdzie się podziewałaś przez ten cały czas? ;w; Mukkun jest zajefalisty ♥♥♥
    Tak właśnie myślałam :D Ale w sumie to to trochę smutne, mój mnie nie lubi i nie robi mi autokorekt ;w;
    To się zdziwisz jak ruszę dupę i skomentuję Plan B... fuck.
    Taaa...rżnięcie wrogów i takie tam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mogłyśmy się nie minąć.
      Taaaaaaaaaaak~ *turla się*
      Moe-moe-Kazunari-chan wkracza do akcji xD Hyh, nigdy nie wiadomo kiedy nadejdę z komentarzem~ Jestę blogowę nijnję ;w;
      Właśnie dlatego jest takie wspaniałe, nie sądzisz Kane :D

      Usuń
    2. Żody nie wie ;w;
      Ja tak samo, ale kuźwa, piekielnie szybko usuwają je z internetów, powróciłam w internety po fakcie i się trochę naszukałam.
      Takałka to najfajniejszy troll na świecie *-*
      Jestę stalkerę, pojawiam się i znikam xD Czyli w sumie...jestem Cieniem jak Kuroko *-*
      ...chwila. Ja się przecież boję Kuroko...;w;
      O boże, co ja zrobiłam xD Szczerze powiedziawszy SnK mnie jakoś szczególnie nie zachwyca, chyba że manga ale w anime zaczęli stosować brzydkie chwyty...no i nienawidzę głównego bohatera z całego mojego zgniłego serduszka c: Natomiast bardzo podoba mi się że bohaterowie są tacy ludzcy.

      Usuń
    3. Mnie wystarczają gify buszujące po internetach :)
      Ja do niego i Akasha *-*
      Bo jest straszny ;w; To sięga głęboko do mojej podświadomości xD Gdy zobaczyłam okładkę pierwszego tomu i spojrzałam mu w oczy zaczęłam się hiperwentylować i ciągle mi coś z tego zostało...
      Mam tam swój słodki OTP więc zostanę z mangą do końca...i chcę do cholery wiedzieć co jest w piwnicy xD
      Etto...jakby to powiedzieć...jest dla mnie zbyt "główno-bohaterowy".

      Usuń
    4. No trochę na to poczekamy xD
      ...ja tak samo xD Gdyby ktoś kazałby mi podać jedną ulubioną postać to długo bym się zastanawiała i wkońcu nie odpowiedziała, ale czułabym że najbliżej mi do Mukkuna. Yay, teraz mam wyrzuty sumienia o.o Zbyt łatwo przywiązuję się do postaci xD
      Ogarniam go ale się go boję, niesamowita logika xD
      Kane, ty zboku xD W sumie to to bardzo smutne, nie mam piwnicy, nigdy nie zostanę główną bohaterką anime :c

      Usuń
    5. Ogej, Vinc jest grzeczną dziewczynką c:
      ...jedyne co przychodzi mi w tej chwili na myśl to moe-moe-Kazunari-chan. Dziękuję wam internety.
      Taa...a najlepiej to wcale się nie bać.
      Zależy jaka by była stawka godzinna :D No i śmierć raczej by mi nie groziła xD

      Usuń
    6. To dobrzem.
      ...nie xD
      Pora skończyć z tym irracjonalnym strachem. *determinacja*
      Robota idealna! Ale ile ja już takich mam...ryczę bez przerwy ale to zazwyczaj gdy jestem wkurzona więc powinno przejść. Ostatnio nauczyłam się rumienić, przepraszam ;w; Ale ogółem jestem wrednym suczem molestującym bohaterów drugoplanowych, nadam się? :3

      Usuń
    7. ...j-ja...ddam radę...*DETERMINACJA*
      / sparaliżowana strachem
      Kaneś...ratuj. Albo podaj nóż, ja się boję ;w;
      Oczywiście, yaoi będzie, yuri będzie, wszystko będzie, hahahahahah *-* A co do charakteryzacji do chciałabym mieć jedno oko czerwone, drugie złote i czerwone kłaki. A osoba która miałaby ze mną być niech będzie wysoka z półdługimi fioletowymi włosami i tego samego koloru oczyma, dobrze? * psycho mode activated *

      Usuń
    8. Tam ogarnij, podnoszę oglądalność xD
      ...ale ja się boję ;w; Ty kopnij ;w; *ukrywa się*
      Oksy-doksy, wzrostem odpowiadam Akashiemu. Ile ty masz wzrostu? Może Cię zatrudnię xD

      Usuń
    9. Ka~ażdy~?
      ...*płakła* Ale jego pies też patrzy...ja nie chcę... *płakła bardziej*
      ...Kuroko vol.2 ;w;
      ...znaczy Kuroko vol.3 Taaa...za dużo dla mojego biednego umysłu ;w;

      Usuń
    10. Hmm... ludzie często mi to mówią. Ale zazwyczaj trzymam wtedy ostry przedmiot więc trochę się pospieszyłaś.
      O nie, ja już jedną fobie mam, dziękuję bardzo za inne. *tula Kuroko* ...no. To nie było aż takie trudne.
      ...
      ...
      ...straszne ;w;

      Usuń
    11. Nie lubisz go?
      JA jestem główną bohaterką xD

      Usuń
    12. O ;w; A miałam nadzieję że nie jestem osamotniona w niechęci do niego ;w;
      ...moge mieć siebie za tło. Tło idealne. Taaa...*forewer alołn*

      Usuń
    13. A więc ty będziesz mym tłem, Kaneś :3
      Podoba mi się taki tok myślenia.

      Usuń
    14. To co, kręcimy? xD Główna bohaterka i tło - najlepsze anime jakie kiedykolwiek powstało xD

      Usuń
  4. Ja ci jeszcze nie pisałam, że podoba mi się pomysł z tym zmienianiem szablonu dla każdego pairingu, prawda? No to piszę: bardzo mi się ten pomysł podoba.
    O, Prototyp Zero! Łan Pis + Dyktator? Może być ciekawie. Zoro musiał mieć jakiś powód, żeby nazwać androida Sanji, nie? Oj ciekawa jestem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszem się, ale właściwie nie jest mój. Widziałam go już na kilku blogach za nim sama zaczęłam się do niego stosować, także no XD
      Miał powód XD

      Usuń
  5. nie xD

    w ogóle kurwa Sabo pewnie żyje to i niech Ace żyje kurwa mac ;-; tyle postaci nie zabił, a akurat najzajebistsza musiał jebany chuj!

    u mnie ostatni DM zią ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, czytając to miałam małe deja vu :D Ale wersja ZoSankowa i skrócona bardzo mi się podoba :* Pierwszy rozdział wyszedł Ci strasznie uroczo, zwłaszcza nadanie przez Zoro imienia androidowi. To był śliczny moment *.* Nie spodziewałam się ZoSanka z Twojej strony, ale to było miłe zaskoczenie :D

    Bannerek jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale to dobrze. To znaczy, że jednak pamiętasz, co ci kiedyś dawałam do przeczytania XD
      Ile razy mam powtarzać, że to SanZo, co? *myśli*

      Dziękuję XD

      Usuń
  7. Hej:) Bardzo oryginalny pomysł:) Jestem ciekawa co będzie dalej! xD
    Pozdr Vanilia

    OdpowiedzUsuń