28 grudnia 2014

Frozen

Tytuł: Frozen
Autorzy: Kanako
Korekta: --
Liczba rozdziałów: one-shot
Gatunek: yaoi
Para: HakubaxCavendish
Ograniczenie wiekowe: 18+
(Nie)optymistyczne życzenie świąteczne w objęciu własnego alter ego. 

~*~

Helloł,
przez okres świąteczny wiecznie brakowało mi czasu, stąd też zabrakło życzeń świątecznych ode mnie, ale zawsze życzę Wam wszystkiego co najlepsze - uśmiechu, dużo miłości, wspaniałych wspomnień i przyjaciół, zdrowia i spełnienia nawet najskrytszych marzeń.  <3
Fabryka trochę zmarzła wraz z pojawieniem się pierwszego śniegu, ale już wkrótce znów ruszą maszyny produkujące uśmiech, do końca roku pojawi się tu na pewno pseudo relacja z kolejnego konwentu zorganizowanego przez bteam, na którym miałam szanse być oraz (mam przynajmniej taką nadzieję) pierwszy rozdział Dotknij mnie, a wraz z nim zimowa niespodzienka :D
Przygotowania do Sylwestra idą pełną parę~?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz